In my life

In my life

onsdag 5 november 2014

Varmt om öronen

Hösten är här och egentligen vintern...även om det känns mer svalt än kallt i luften vissa dagar.
En mössa är det i alla fall dags för och jag har alltid så svårt att bestämma mig för vilken mössa jag ska köpa till barnen. Sen har de olika jackor och overaller och då vill jag ha matchande mössa till ytterkläderna. Alla är olika men för mig är matchning en viktig del i hur jag klär mina barn (och mig).

babyshop finns det många olika jättefina mössor att välja mellan från olika märken. Finns även mössor från vårens kollektion till ett bra rabatterat pris, från bland annat The Brand, Nova Star och Geggamoja.

Här nedan är ett litet axplock från höstens nyheter.
Vilken är din favorit?













Snart kommer snön!!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar