In my life

In my life

tisdag 15 juli 2014

Vänner på besök

I natt bakade jag bullar till vårt lilla besök vi skulle ha idag. Eller, det var inte bara därför jag bakade men lite... :-)  Jag får infall ibland att börja baka klockan 22 om kvällarna och jag älskar att vara uppe och fixa när alla sover. Bara jag vaken. Njuta av fixeriet och lugnet. Egentid. Skönt.
Så i natt blev de fluffiga klara och jag somnade gott.

Så idag fick vi besök av Tess och hennes familj. Började dejten med bullar (såklart), chokladbollar och ballerinakex. Nyttig frukost (för vissa) haha.
Efter inne-och utelek så stekte jag ett gäng pannkakor som tydligen var väldigt poppis. Deras dotter var så himla go och kollade in vad Ella och Ville gjorde..så söt.



 Ville övade på sin cykling och den går strålande!
Han är så stolt över sig själv, vilket är så underbart att se.
Det roliga är att både Theodor och Ville lärde sig att cykla på självaste
midsommarafton, med 5 års mellanrum.

 En på en cool bil, en på en snygg cykel och en på en ball bräda.
Trippel i busungar!

 Kul på hjul!

 Dalbys bageri och kakbord om jag få be :-)



 Titt uuuut!!

 The team!




Tack för en härlig dag! I morgon väntar nya äventyr och upptåg. Jag är så glad att jag den här sommaren inte har bokat in mig på massa saker. Har gjort det misstaget i alla år innan och då känns det som somamren är över på nolltid. Skönare att ta en dag i taget och planera in någon enstaka dag.

Hur gör ni på er semester? Planerar ni i veckor framöver eller tar ni som jag, några dagar i taget?



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar