In my life

In my life

tisdag 10 december 2013

Hemtrevliga posters

Jag gillar posters med grafiska tryck. Färgglada tryck. Texter. Just nu i alla fall. Min smak förändras hela tiden och det är livsfarligt att kolla inredningstidningarna haha. Min syster tycker nog jag gör om hemma lika ofta som hon duschar. 
Men jag tycker om att fixa :-)

Har länge tyckt om de posters som isaform.nu har på sin sida. Och nu när jag beställt en posters så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite av det som hon har på sin sida. 

Man jan oftast, nästan på vad man än beställer, välja olika teckensnitt och figurer och färger, så den ska passa köparen så mycket som möjligt. Det tycker jag är en kul och fin idé. 

Den översta har jag beställt med mig o barnen på. Tycker den var söt och den passar bra hemma hos oss. 

Kila gärna in på hennes sida och kolla in allt fint. Men kolla först bilderna nedan för lite inspiration av det som finns. 

Eftersom jag bloggar från mobilen så är bilderna lite dåliga, då jag tagit dem från hemsidan vid detta tillfälle. Ni får se på motiven och strunta i hur mycket batteri jag har kvar ;-)

isaform.nu















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar