In my life

In my life

onsdag 14 mars 2012

Ett skepp kommer lastat

Borde man inte bli piggare av att träna? Jag blir tröttare och är verklgien svintrött på morgonen kl.07. Kanske vårtrötthet? Brukar inte en del få det...*har för mig det*... Jag vill inte vara trött! Tycker om när man har energi så man nästan skrattar för allt, för att man är så...överpigg liksom! Vissa dagar har jag sådana men det var ett tag sen nu. Jag är i alla fall väldigt glad att Ville har varit så glad vid lämningarna i veckan. Det har inte hänt tidigare. Inte så glad! Så himla skönt.

Hämtade ett paket på hemvägen idag, en ståbräda till vagnen så Villa kan chilla på den då vi går till och från dagis. Tror han tycker den kan vara skoj. Ska bara se hur den ska sitta fast också *hmmm*...

Idag kommer en kvinna, vars dotter också är gift med en fru och har en son tillsammans. Denna mamman i alla fall håller på med ett arbete och ska intervjua mig och Ida. 1½ timme var så jag ska se hur det lyckas när jag ska börja...Då har jag ju ingen som kan kan barnen eftersom Ida jobbar. Det får bli spel på datorn och Saltkråkan för Villes del (ny favorit i A.L movie värld tack vara Theodor som introducerade den).


Spännande med paket!


Syns inte på fotot men Ella står och diggar till musik.
Hoppas hoppas HOPPAS att hon blir intresserad av dans.
Theodor är det inte och Ville ska vi testa till hösten på dansskola.

Igår överraskade Ida mig när hon kom hem, genom att hon fixat barnvakt på kvällen och läggningen. Våra underbara grannar Kalle och Lisa som har Lea kom in och la alla tre och det hade gått jättebra.
Ida hade nämligen fixat så vi kunde träna tillsammans. Det har inte hänt sen vi träffades för 4 år sedan.
Det var i alla fall jättekul och jag blev så stolt över Ida, hon är så duktig på att instruera.
Hade lust att skrika "kom igen frugan" men det hade vart liiite pinsamt :-)
Jag skrek till hennes kollega istället - "Kom igen Kristinaaaa" haha.
Body Pump blev det och jag hade träningsvärk sedan dagen innan men jag kunde inte vika mig hur trött jag än var. Kunde inte visa mig svagare än Ida när jag vet att jag är starkare egentligen haha.

Kram på er och ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar