In my life

In my life

söndag 24 juli 2011

Mina älskade barn

Älskade stora men ändå lilla prins som snart ska börja förskoleklass. En kille men lugnet men ändå sprallet när det väl gäller, men ingen knep och knåpare. Theodor har mest passion för att klä ut sig och leka pirat och Batman.
Här, en bild från Grönan förra veckan och då såg man lyckan i hans ögon. Där trivdes han, men vilket barn gör inte det?
Älskade lilla Ella som har börjat gilla att gosa in sig i sin fluffiga filt när hon ska sova.
Fortfarande efter 2½ månad är det mycket sova, äta och ligga och titta.

Älskade lille Vilde..eh jag menar Ville! Nog hade Vilde passat in bättre just nu på vår så trotsande son som testar...Allt!!!
Han saknar nog sin storebror nu också som varit hos sin pappa i tre veckor, så på söndag när de ses igen
så blir det nog livat! ;-)

Jag älskar mina tre barn så mycket och för varje dag blir jag mer beskyddande över dem, efter allt man läser och ser som händer runt om i världen. Sina barn, dem har man bara till låns...Men under den lånetiden så gäller det att verkligen visa kärlek och ömhet. Regler och stränghet måste man ha, men även kärlek till 100%. Den kombinationen tror jag räcker långt för att ge sina barn den trygghet och ramar som dem behöver.

Mamma älskar er!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar